Alina   9 comments


Posted May 12, 2010 by victor ioan in Portrete

9 responses to “Alina

Subscribe to comments with RSS.

  1. O singura obiectie am, dar evident ca este parerea mea….cum as fi vazut eu aceasta fotografie : as fi profitat de părul ei lung si as fi acoperit acea bucatica din rochie/bretea care se vede un pic . Un pic, dar se vede. ( am tras imaginea pina in josul monitorului incat sa nu se vada acea parte cu rochia, si mi-a placut mai mult)
    Daaar , evident aici tu esti bossul 🙂
    Fain modelul ! imi plac si pistruii si forma feței !

    • mersi valentina 🙂
      😛
      oricum nu incerca sa te dai bine pe langa mine ca tot nu te iau in combinat la pozat>:)

  2. ai pus link la poze….m-am uitat….pur si simplu mi-am dat cu parerea la ce am vazut si cum mi- ar fi placut mie. atat si nimic mai mult.
    nu are legatura una cu alta. nu amesteca lucrurile.

  3. FRATE!
    da cand mai postezi??
    acusi se face luna de cand nu ai mai pus nimica!

Leave a Reply

