Industrial (Resita 05.12.2009)   9 comments


All the materials contained in my wordpress blog may not be reproduced, copied, edited, published, transmitted or uploaded in any way without my written permission. My images do not belong to the public domain.

Posted December 5, 2009 by victor ioan in Diverse

9 responses to “Industrial (Resita 05.12.2009)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Superbe cadre mosule… good job! felicitari!

  2. pe ioan romulus marele om, de ce nu l-ai pozat? de ce n-ai pus si niste poze cu combinatul din hunedoara la falimentarea caruia a pus osul si mare otelar (tatal)?

    • omule…te doare capul? sau care-i problema ta?
      tatal meu nu a pus osu la nici o falimentare idiotule…
      din pacate statu roman o pus osu la falimentarea combinatului…pentru ca l-a vandut indianului……asa ca vezi-ti de treaba ta …..

    • Introduceţi comentariile dvs. aici …
      Din partea lu’Romulus un sincer si latinesc: Alupigus.
      analistule economic
      Victore, da/l in…. continua, de prosti si rautaciosi nu o sa duci lipsa!
      decat sa te confrunti cu un prost mai bine il ocolesti.
      Pozele sunt faine, continua…..
      tata

  3. Fotografiile cu temă ”industrial” sunt provocatoare….merită exploatată sursa. Mă bucur pentru tine că ai această posibilitate !
    hmmmmmmmmm, ce mi-ar place și mie să intru un pic pe acolo :))))) hehe, cu aparatu, evident :))
    imi plac fotografiile prezentate aici . spor.

  4. mic si egoist :):):) ……ok ok te inteleg !
    am vazut si industrial part 2. Ce-mi plac cârligele alea uriase ,…ma gandesc ca tot cârlige le zice nu-i așa? Imi plac toate !
    sper ca ti-a iesit bine expozitia !

Leave a Reply

